Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0232
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Popular literature and media 2555-s1KUL2L-LPAM
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Total student workload
(in Polish) Student/ka za zaliczenie przedmiotu uzyskuje 5 punktów ECTS, odpowiadających nakładowi ok. 125 godzin pracy, z tego:
2 punkty ECTS za udział w zajęciach (30 godzin pracy) i za konsultacje z osoba prowadzącą,
3 punkty ECTS za prace własną: przygotowanie się do zajęć (samodzielna lektura), przygotowanie do testu końcowego, sprawdzającego
zdobytą wiedzę.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student/ka posiada podstawową wiedzę na temat najważniejszych zjawisk literackich i kulturowych (K_W06), ma świadomość kompleksowości oraz wielowymiarowości kultury i literatury, zmienności języków, kodów i
konwencji w procesie kulturowych przemian (K_W09).
Student/ka posiada wiedzę o wybranych mediach i zjawiskach (dziełach, widowiskach) w mediasferze (K_W13 ).
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student/ka samodzielnie zdobywa wiedzę związana z kulturą i literaturą popularną, rozwija umiejętności badawcze,
korzysta ze wskazówek opiekuna naukowego (K_U03),
umie wskazać i opisać dzieła literatury popularnej najbardziej reprezentatywne dla kolejnych epok, zna konteksty kulturowe
(K_U12).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student/ka rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie (K_K01), ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa
kulturowego regionu, kraju, Europy i świata (K_K05), ma także świadomość znaczenia literatury popularnej w kulturze (K_K14).
Teaching methods
(in Polish) wykład, prezentacja, pogadanka, pokaz
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- case study
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- methods developing reflexive thinking
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: