Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0232
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Classical Chinese literature 2555-s1KUL2L-KLC
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 3 punkty ECTS*:
• 30 godzin = zajęcia z udziałem prowadzącego - seminarium (godziny kontaktowe) [1 ECTS]
• 40 godzin = praca własna (czytanie zaleconych lektur, przygotowanie pracy licencjackiej) [1,5 ECTS]
• 15 godzin = konsultacje z wykładowcą [0,5 ECTS]
* 1 ECTS = 25-30 godzin pracy studenta/słuchacza/uczestnika kursu
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student/ka po zakończeniu zajęć:
K_W09: ma świadomość kompleksowości oraz wielowymiarowości kultury, zmienności języków, kodów i konwencji w procesie przemian historycznych
K_W12: zna wybrane zagadnienia związane z kulturą i sztuką pozaeuropejską (szczególnie Chin)
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student/ka po zakończeniu zajęć:
K_U11: potrafi określić i scharakteryzować style i epoki artystyczne w procesie historycznokulturowym
K_U12: umie wskazać i opisać dzieła najbardziej reprezentatywne dla kolejnych epok historycznokulturowych w różnych dziedzinach sztuki
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student/ka po zakończeniu zajęć:
K_K05: ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego Chin na tle Polski, Europy i świata
K_K08: docenia tradycję i dziedzictwo kulturowe ludzkości oraz wartość różnorodności kulturowej
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- description
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- description
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- presentation of a paper
- seminar
- practical
- project work
- seminar
- practical
- project work
Course coordinators
Term 2024/25L: | Term 2023/24L: | Term 2022/23L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: