Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25L, 2025/26Z
ISCED code: 0213
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Anthropology of art 2525-s1ETN2Z-ASZ
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli: udział w konwersatoriach: 30 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta: 60 godz. obejmuje: - czytanie literatury – tekstów do dyskusji podczas zajęć - przygotowanie prezentacji ze studium przypadku - przygotowanie do egzaminu
Łącznie: 30 + 60 godz. = 90 godz. (3 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student/ka zna i rozumie zakres przedmiotowy etnologii i antropologii kulturowej oraz innych nauk o kulturze i powiązania antropologii kulturowej z innymi naukami humanistycznymi i społecznymi badającymi zjawiska kulturowe wraz z odnośną terminologią (na podst. K_W02).
W2: Student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu - złożoność i zmienność kultury oraz różnorodność metod jej interpretacji. Strukturę i instytucje społeczne oraz ich wpływ na miejsce i rolę jednostki w społeczeństwie (na podst. K_W06).
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi napisać opracowanie na zadany temat z zakresu antropologii sztuki, z zastosowaniem warsztatu naukowego (K_U11).
U2: Potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne oraz analizować ich przyczyny i przebieg w ramach posiadanej wiedzy o procesach społecznych powiązanych ze sztuką (K_U13).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student/ka jest gotowa rozstrzygać problemy etyczne związane z odpowiedzialnością za prowadzone badania i publikację ich wyników oraz odczuwania potrzeby ochrony światowego dziedzictwa kulturowego (na podst. K_K03).
Teaching methods
(in Polish) Wykład konwersatoryjny
Wykład problemowy
Metody ćwiczeniowe, metody terenowe
Studium przypadku - referaty studenckie
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- observation
- classic problem-solving
- practical
- case study
- field measurement
- presentation of a paper
- classic problem-solving
- practical
- case study
- field measurement
- presentation of a paper
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- content-presentation-oriented methods
Type of course
compulsory course
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Notes
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: