Conducted in
terms:
2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0314
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Introduction to Anthropology of Culture 2525-s1ETN1L-WAK
This course has not yet been described...
|
Term 2025/26L:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli: udział w konwersatorium 30 godz. Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta: 60 godz. obejmuje: - czytanie literatury do dyskusji na konwersatorium - przygotowanie do zaliczenia Łącznie: 30 + 60 godz. = 90 godz. (3 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student/ka zna i rozumie miejsce i znaczenie etnologii i antropologii kulturowej w systemie nauk humanistycznych i społecznych, jej odrębność oraz specyfikę przedmiotową i metodologiczną (na podst. K_W01). W2: Student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu - złożoność i zmienność kultury oraz różnorodność metod jej interpretacji. Strukturę i instytucje społeczne oraz ich wpływ na miejsce i rolę jednostki w społeczeństwie (na podst. K_W06).
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student/ka potrafi przygotować krótkie wypowiedzi ustne oraz opracowania pisemne na zadany temat z zastosowaniem warsztatu naukowego (na podst. K_U05).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student/ka jest gotów/gotowa wykazywania postawy humanitarnej wobec problemów kulturowo-społecznych współczesnego świata (na podst. K_K05). K2: Student/ka rozumie potrzebę popularyzacji idei dialogu międzykulturowego (etnicznego i religijnego), w zgodzie z dobrymi praktykami dyscypliny naukowej (na podst. K_K06).
Teaching methods
(in Polish) - konwersatorium - dyskusja - analiza tekstu - studium przypadku
Observation/demonstration teaching methods
- display
- exhibition
- exhibition
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- seminar
- case study
- classic problem-solving
- points system
- case study
- classic problem-solving
- points system
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- methods developing reflexive thinking
Type of course
compulsory course
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2025/26L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: