Conducted in
term:
2022/23Z
ISCED code: 0232
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
History of Arabic Language 2517-s1LS3Z-HJA
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Całkowita liczba godzin - 75, w tym:
- godziny kontaktowe (zajęcia dydaktyczne) - 30 godz.
- praca własna (zapoznanie z literaturą przedmiotu, przygotowanie prezentacji, przygotowanie do testu zaliczeniowego) - 45 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W01 ma zaawansowaną wiedzę o dwóch wybranych językach (rosyjskim, francuskim lub włoskim – z koszyka I oraz czeskim, hiszpańskim lub arabskim – z koszyka II)
K_W03 ma zaawansowaną wiedzę z zakresu językoznawstwa
K_W12 ma zaawansowaną wiedzę z zakresu specjalistycznych wariantów dwóch wybranych języków (rosyjskiego, francuskiego lub włoskiego – z koszyka I oraz czeskiego, hiszpańskiego lub arabskiego – z koszyka II)
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U01 potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje przy użyciu różnych źródeł i sposobów
K_U06 potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi, paradygmatami właściwymi dla filologii
K_U07 potrafi pracować wedle celów i wskazówek formułowanych przez opiekuna naukowego
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K01 ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju
K_K03 docenia tradycję i dziedzictwo wybranego obszaru kulturowego i ma świadomość odpowiedzialności za ich zachowanie
K_K06 dzięki kompetencjom językowym jest przygotowany do sprawnego poruszania się w wybranym obszarze kulturowym
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne eksponujące: - pokaz
Metody dydaktyczne podające: - opis - test programowany - wykład informacyjny - wykład konwersatoryjny - wykład problemowy - pogadanka
Metody dydaktyczne poszukujące: - ćwiczeniowa - laboratoryjna - obserwacji - punktowana - klasyczna metoda problemowa - giełda pomysłów - projektu - referatu - studium przypadku
Platforma Moodle i Teams
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- presentation of a paper
- project work
- classic problem-solving
- panel
- project work
- classic problem-solving
- panel
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
- evaluative methods
- exchange and discussion methods
- integrative methods
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
- evaluative methods
- exchange and discussion methods
- integrative methods
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2022/23Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: