Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L
ISCED code: 0232
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
The Russian Literature 5 2517-s1LS2L-LR5
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Total student workload
(in Polish) Udział w zajęciach: 30 godzin.
Praca indywidualna studenta (przygotowanie do zajęć i do testu): 20 godzin.
Łącznie: 50 godzin (2 punkty ECTS).
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student/ka ma zaawansowaną wiedzę o literaturze rosyjskiej XX wieku, w szczególności o wybranych zjawiskach literackich rosyjskiego obszaru kulturowego oraz głównych kierunkach ich rozwoju, o wybranych utworach literackich, ich autorach, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki i specyfiki ich twórczości oraz miejscu poznawanych utworów w ogólnym kontekście społeczno-historycznym (K_W04).
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student/ka umie umiejscowić poznawane utwory w ogólnym kontekście historyczno-kulturowym (K_U11)
U2: Student/ka umie rozpoznać rodzaj literacki i gatunkową konwencję poznawanych utworów (K_U12)
U3: Student/ka umie dokonać analizy i interpretacji poznawanych utworów z użyciem podstawowej terminologii i właściwych metod (K_U13)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę rozwijania własnych zainteresowań czytelniczych (K_K01).
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- classic problem-solving
- biographical
- case study
- classic problem-solving
- biographical
- case study
Type of course
compulsory course
Course coordinators
Term 2023/24L: | Term 2022/23L: |
Bibliography
|
Term 2022/23L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: