Conducted in
term:
2024/25L
ISCED code: 0232
ECTS credits:
2
Language:
Czech
Organized by:
Faculty of Humanities
Elements of Applied Linguistics (Czech Language) 2517-s1LS1L-EJS-JC
This course has not yet been described...
Term 2024/25L:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczyciela ( godz.):
- udział w konwersatorium - 30
- konsultacje z nauczycielem akademickim - 2
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta ( godz.):
- analiza materiałów zajęciowych - 8
- przygotowanie prezentacji na wybrany temat - 10
Łącznie: 50 godz. (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W01: ma zaawansowaną wiedzę o dwóch wybranych językach (języku wiodącym: francuskim, rosyjskim lub włoskim oraz drugim języku obcym: albańskim, czeskim lub hiszpańskim)
K_W02: zna gramatykę, leksykę i ortografię dwóch wybranych języków (języka wiodącego: francuskiego, rosyjskiego lub włoskiego oraz drugiego języka obcego: albańskiego, czeskiego lub hiszpańskiego) w stopniu pozwalającym na dalsze kształcenie
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U01: potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje przy użyciu różnych źródeł i sposobów
K_U06: potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi, paradygmatami właściwymi dla językoznawstwa
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K06: dzięki kompetencjom językowym jest przygotowany do sprawnego poruszania się w wybranym obszarze kulturowym
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne eksponujące: - pokaz
Metody dydaktyczne podające: - wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące: - ćwiczeniowa
- giełda pomysłów
- klasyczna metoda problemowa
Metody dydaktyczne w kształceniu online: - metody wymiany i dyskusji
Prerequisites
(in Polish) Znajomość języka czeskiego na poziomie A1.
Course coordinators
Bibliography
Term 2024/25L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: