Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0232
ECTS credits:
6
Language:
French
Organized by:
Faculty of Humanities
Proseminar in literature 2513-s2ROM1Z-PPZL
This course has not yet been described...
|
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 30 godzin konwersatorium
Zaliczenie na ocenę
6 ECTS
1. 30 godzin realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego = 1 pkt
2. 15 godzin = konsultacje indywidualne = 0,5 pkt
3. 60 godzin = Indywidualna praca z tekstami = 2 pkt
4. 45 godzin = Przygotowanie końcowego referatu = 1,5 pkt
5. 30 godzin = Przygotowanie do 2 kolokwiów w ciągu semestru = 1 pkt
Student ma prawo do 2 nieobecności usprawiedliwionych i 2 nieusprawiedliwionych. W przypadku przekroczenia tego limitu zobowiązany jest omówić materiał z zajęć, w których nie uczestniczył, w ramach indywidualnych konsultacji z prowadzącym przedmiot.
Udział w zajęciach bez znajomości zadanej lektury traktowany jest jak nieobecność.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W05 - ma uporządkowaną, pogłębioną wiedzę z literaturoznawstwa ogólnego i romańskiego;
K_W08 ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie pogłębioną wiedzę szczegółową dotyczącą wybranej problematyki literaturoznawczej
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U02 potrafi dobierać i stosować odpowiednie metody badawcze i narzędzia do rozwiązywania typowych problemów badawczych
K_U06 potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę do formułowania i testowania hipotez związanych z prostymi problemami właściwymi dla filologii romańskiej
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K01 ma umiejętność dokonywania krytycznej oceny posiadanej wiedzy oraz treści udostępnianych z różnych źródeł
K_K08 jest przygotowany do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Expository teaching methods
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- presentation of a paper
- presentation of a paper
Online teaching methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
Course coordinators
Term 2025/26Z: | Term 2023/24Z: | Term 2024/25Z: |
Bibliography
|
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: