Conducted in
term:
2022/23L
ISCED code: 0239
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Roman Linguistics Studies Seminar 2513-s1ROM1L-SPJ
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23L:
None |
Total student workload
(in Polish) Całkowita liczba punktów ECTS: 1
1 ECTS - uczestnictwo w zajęciach wymagające bezpośredniego udziału nauczyciela akademickiego / zaznajomienie się ze wskazaną przez wykładowcę literaturą przedmiotu / przygotowanie zadań cząstkowych na zaliczenie przedmiotu.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: student ma podstawową wiedzę o języku francuskim potrzebną do analizowania wybranych zagadnień językoznawczych (KW_01).
W2: student ma podstawową wiedzę z zakresu językoznawstwa romańskiego (KW_03).
W3: student zna gramatykę i leksykę języka francuskiego w sposób pozwalający na kontynuowanie kształcenia (KW_02).
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: student potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje przy użyciu różnych źródeł, sposobów oraz narzędzi /technik informacyjno-komunikacyjnych (KU_01).
U2: student potrafi czytać ze zrozumieniem wybrane, prostsze teksty z języka francuskiego (KU_02).
U3: student potrafi pracować wedle celów i wskazówek formułowanych przez wykładowcę (KU_07).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju (KU_01).
K2: student docenia tradycję romańskiego obszaru językowego i ma świadomość odpowiedzialności za ich zachowanie (KU_03).
Teaching methods
(in Polish) Poniżej podano metody dydaktyczne stosowane w różnym stopniu na zajęciach.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- description
- problem-based lecture
- description
Exploratory teaching methods
- practical
- brainstorming
- brainstorming
Online teaching methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2022/23L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: