Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z
ISCED code: 0232
ECTS credits:
2
Language:
German
Organized by:
Faculty of Humanities
Seminar (2nd degree specialisation) (literary studies) 2512-s2GER1/2Z-SP3
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Total student workload
(in Polish) godziny kontaktowe
1. godziny z udziałem nauczyciela - 30 godz. = 1,2 ECTS
2. praca indywidualna oraz grupowa przy wykorzystaniu platformy moodle, konsultacje w ramach dyżurów nauczyciela, kontakt mailowy z nauczycielem, korekta tekstów interpretacyjnych przygotowywanych
przez studentów oraz omówienie i analiza prac pisemnych - 10 godz. = 0,4 ECTS
praca własna: lektura domowa, przygotowanie prac pisemnych, kwerenda biblioteczna - 10 godz. = 0,4 ECTS
Razem: 50 godz. = 2 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student:
W4: ma uporządkowaną, pogłębioną wiedzę o literaturze niemieckiego obszaru językowego (K_W04)
W5: ma uporządkowaną, pogłębioną wiedzę z zakresu literaturoznawstwa (K_W05)
W7: ma pogłębioną, uporządkowaną wiedzę dotyczącą terminologii i metodologii badań literaturoznawczych (K_W07)
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student:
U2: potrafi dobierać i stosować odpowiednie metody badawcze i narzędzia (K_U02)
U6: potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę do formułowania i testowania hipotez związanych z prostymi problemami właściwymi dla badań nad literaturą krajów niemieckojęzycznych (K_U06)
U12: potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania takiego jak referat, interpretacja tekstu lub przygotowanie pracy pisemnej (K_U12)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student
K1: ma umiejętność dokonywania krytycznej oceny posiadanej wiedzy oraz treści udostępnianych z różnych źródeł dotyczących literatury i kultury krajów niemieckojęzycznych (K_K01)
Expository teaching methods
- discussion
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- presentation of a paper
- seminar
- classic problem-solving
- presentation of a paper
- seminar
- classic problem-solving
Online teaching methods
- methods developing reflexive thinking
- integrative methods
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- exchange and discussion methods
- integrative methods
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- exchange and discussion methods
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: |
Bibliography
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Notes
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: