Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0414
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Promotion and advertising in the publishing house 2506-s1POL3L-PIRWFW
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Total student workload
(in Polish) Student za zaliczenie przedmiotu uzyskuje 3 punkty ECTS, odpowiadające nakładowi ok. 60 godzin pracy, z tego:
1,5 punktu za udział w zajęciach (30 godzin pracy) i za konsultacje z osobą prowadzącą (ok. 5 godzin),
1,5 punktu (ok. 30 godzin pracy) za pracę własną, przygotowanie do zajęć, pracę zaliczeniową i organizację spotkania promocyjnego.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Poprzez realizację zajęć student/ka:
- poznaje istotę marketingu wydawniczego,
- posiada wiedzę na temat strategii i form współczesnej promocji wydawnictwa
- definiuje kluczowe zagadnienia związane z powstawaniem przekazu reklamowego.
(K_W19)
Learning outcomes - skills
(in Polish) Po ukończeniu przedmiotu student/ka:
- potrafi zaplanować strategię kampanii promocyjnej książki lub czasopisma,
- posługuje się wybranymi technikami i sposobami tworzenia reklamy (zwłaszcza haseł reklamowych),
- samodzielnie przygotowuje teksty informacyjne-promocyjne,
- zdobywa umiejętności logistycznego i merytorycznego przygotowania imprezy promocyjnej wydawnictwa.
(K_U17)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Poprzez realizację przedmiotu student/ka zdobywa dodatkowe kompetencje:
- docenia znaczenie promocji i reklamy w działalności firmy wydawniczej,
- ocenia trafność działań promocyjnych,
- jest świadom wpływu i roli mediów na public relations współczesnego wydawnictwa,
- jest przygotowany do pracy w dziale promocji (reklamy) wydawnictwa.
(K_K08, K_K10)
Teaching methods
(in Polish) Pokaz.
Opis.
Pogadanka.
Ćwiczeniowa.
Giełda pomysłów.
Obserwacji.
Projektu.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- description
Exploratory teaching methods
- practical
- observation
- brainstorming
- project work
- observation
- brainstorming
- project work
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- integrative methods
- content-presentation-oriented methods
- integrative methods
- content-presentation-oriented methods
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Term 2024/25L: | Term 2025/26L: | Term 2022/23L: | Term 2023/24L: |
Bibliography
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Notes
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: