Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0229
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
BA seminar 2505-s1FPO3Z-SEM
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Student za zaliczenie przedmiotu uzyskuje 4 punkty ECTS w następującym układzie:
1) Godziny realizowane przy bezpośrednim udziale nauczyciela akademickiego - podczas zajęć (30 godzin) i indywidualnych konsultacji (15 godzin), za które student uzyskuje 1,5 punktu ECTS;
2) Godziny realizowane bez udziału nauczyciela akademickiego w trakcie wykonywania projektu (m.in. zapoznanie się z literaturą przedmiotu, prowadzenie badań, doskonalenie znajomości języka polskiego konieczne do przygotowania pracy dyplomowej) - 45 godzin (1,5 ECTS);
3) Godziny konieczne do redagowania i korekty fragmentów pracy dyplomowej - 30 godzin (1 ECTS).
Łącznie 120 godzin = 4 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W_01: student/ka zna podstawową terminologię z zakresu wybranego obszaru badań;
W_02: student/ka zna metody wykorzystywane w badaniach wybranego obszaru.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U_01: student/ka poprawnie wykorzystuje literaturę przedmiotu: dobiera ją adekwatnie do analizowanego zagadnienia, umiejętnie ją omawia lub cytuje;
U_02: student/ka potrafi analizować i syntetyzować zagadnienia będące przedmiotem pracy dyplomowej, a wyniki analizy przedstawia ustnie i pisemnie z wykorzystaniem elementów specjalistycznego języka;
U_03: student/ka potrafi pracować zgodnie ze wskazówkami promotora, planuje pracę badawcza i dzieli ją na etapy.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_1: student/ka ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju;
K_02: student/ka zna regulacje prawne dotyczące zasad wykorzystywania literatury przedmiotu.
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- presentation of a paper
- case study
- seminar
- project work
- observation
- case study
- seminar
- project work
- observation
Online teaching methods
- methods developing reflexive thinking
- evaluative methods
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- evaluative methods
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
Type of course
core frame (attribute withdrawn)
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: