Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
ISCED code: 0414
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Advertising - Practice (copywriting) 2502-s1LPC3Z-RC-R-P
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Zajęcia zorganizowane: 30 godzin (15 x 90 min)
Praca własna (przygotowanie zadań i projektu końcowego): 30 godzin
Łącznie: 60 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student/ka:
rozumie rolę i zadania copywritera w procesie tworzenia kampanii reklamowej,
zna podstawowe pojęcia związane z reklamą, perswazją, storytellingiem i językiem marki,
potrafi odróżnić różne typy copywritingu i dopasować je do kanału komunikacji i celu kampanii.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student/ka:
potrafi samodzielnie opracować hasło reklamowe, tekst promocyjny lub scenariusz do kampanii,
analizuje i krytycznie ocenia istniejące przekazy reklamowe,
stosuje wiedzę o odbiorcy i rynku do tworzenia dopasowanego contentu,
potrafi pracować w zespole kreatywnym oraz przedstawić swoją koncepcję klientowi.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student/ka:
rozumie znaczenie etycznej komunikacji w reklamie,
potrafi przyjąć konstruktywną krytykę i dostosować tekst do potrzeb zespołu lub klienta,
rozumie znaczenie różnorodności odbiorców i dopasowuje komunikację do ich potrzeb.
Teaching methods
(in Polish) wykład informacyjny
wykład konwersatoryjny
ćwiczenia
metoda projektu
studium przypadku
prezentacja pomysłów
Observation/demonstration teaching methods
- display
- simulation (simulation games)
- simulation (simulation games)
Expository teaching methods
- narration
- informative (conventional) lecture
- discussion
- informative (conventional) lecture
- discussion
Exploratory teaching methods
- round table
- case study
- practical
- panel
- project work
- presentation of a paper
- case study
- practical
- panel
- project work
- presentation of a paper
Online teaching methods
- methods developing reflexive thinking
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Zainteresowanie historią reklamy i marketingu. Podstawowa orientacja w zakresie nośników reklamowych oraz współczesnych kanałów komunikacji marek z odbiorcami. Zaliczenie przedmiotu: reklama (I) - teoria i reklama (II) - historia.
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: | Term 2024/25Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: