Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0229
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Creativity and innovation 2502-s1LPC3Z-RC-KII
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Student w trakcie realizacji przedmiotu uzyskuje 3 punkty ECTS w następującym układzie:
1) uczestnictwo w zajęciach - 30 godzin (1,2 ECTS);
2) bezpośredni kontakt z prowadzącym w ramach konsultacji (osobiście lub za pomocą narzędzi ICT), realizacja zajęć zdalnych (platforma MOODLE) oraz wykonywanie zadań praktycznych zlecanych w czasie zajęć (przesyłane na platformę MOODLE) - 33 godzin (1,3 ECTS);
3) samodzielne przygotowanie się do poszczególnych zajęć - 12 godzin (0,5 ECTS).
ŁĄCZNIE 75 godzin = 3 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
W1: ma podstawową, praktyczną wiedzę na temat kreatywności i innowacyjność, stosowanych w nich metod i działań – K_W01,
W2: ma podstawową wiedzę dotyczącą zadań i procedur związanych z procesami kreatywnymi i innowacyjnością w zakresie działań instytucji kultury i biznesu – K_W07
Learning outcomes - skills
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
U1: potrafi samodzielnie planować działania związane z procesem kreatywnego rozwiązywania problemów w odniesieniu do sytuacji zawodowych – K_U04
U2: potrafi projektować i realizować zespołowe działania związane z kreatywnością i innowacyjnością – K_U05
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
K1: potrafi pracować w zespołach odpowiadających za kreatywne opracowywanie projektów – K_K02
K2: docenia znaczenie kreatywność i innowacyjności w działaniach zawodowych – K_K03
Observation/demonstration teaching methods
- display
- simulation (simulation games)
- simulation (simulation games)
Expository teaching methods
- discussion
- participatory lecture
- problem-based lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- project work
- case study
- practical
- brainstorming
- experimental
- case study
- practical
- brainstorming
- experimental
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- games and simulations
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- games and simulations
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Notes
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: