Conducted in
term:
2025/26Z
ISCED code: 0319
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Crisis Communication 2502-s1LPC3Z-KP-KK
This course has not yet been described...
|
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) • 15 godzin zajęć kontaktowych (1,5 h × 10 spotkań)
• 20 godzin pracy własnej (lektura materiałów, przygotowanie do prezentacji)
• 10 godzin pracy projektowej (analiza case study, opracowanie prezentacji zaliczeniowej)
Łącznie: ok. 45 godzin pracy studenta
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student:
a) zna podstawowe teorie i modele komunikacji kryzysowej (Fink, Mitroff, Coombs, Benoit, Lerbinger),
b) rozumie mechanizmy powstawania, eskalacji i wygaszania kryzysu,
c) zna psychologiczne i medialne aspekty reagowania kryzysowego,
d) rozumie znaczenie reputacji i zaufania w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student potrafi:
a) analizować sytuację kryzysową i wskazać jej źródła, katalizatory i emocjonalne czynniki,
b) opracować strategię komunikacji w sytuacji kryzysowej,
c) przygotować spójny komunikat dla mediów i opinii publicznej,
d) przeprowadzić analizę rzeczywistego case study z użyciem teorii komunikacyjnych.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student:
a) rozumie odpowiedzialność komunikacyjną w sytuacjach kryzysowych,
b) potrafi pracować w zespole nad rozwiązaniem problemu,
c) rozumie znaczenie etyki, empatii i transparentności w działaniach komunikacyjnych,
d) jest świadomy wpływu języka i tonu komunikatów na reakcje społeczne.
Teaching methods
(in Polish) • wykład konwersatoryjny
• ćwiczenia praktyczne (analiza przypadków, symulacje reakcji kryzysowych)
• praca projektowa (grupowa prezentacja case study)
• dyskusje moderowane
• analiza materiałów medialnych
Observation/demonstration teaching methods
- simulation (simulation games)
- display
- display
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- SWOT
- seminar
- project work
- case study
- situational
- seminar
- project work
- case study
- situational
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- cooperation-based methods
Type of course
compulsory course
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2025/26Z:
None |
Notes
|
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: