Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
ISCED code: 0232
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Language in media and marketing campaigns 2502-s1LPC3Z-KP-JKMM
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Podczas realizacji przedmiotu student uzyskuje 3 punkty ECTS
w następującym układzie:
1) Godziny realizowane na zajęciach przy bezpośrednim udziale nauczyciela akademickiego - 30 godzin, za które student uzyskuje 2 punkty ECTS;
2) Godziny w trakcie konsultacji przy bezpośrednim udziale nauczyciela akademickiego – 10 godzin (0,5 ECTS);
3) Godziny konieczne do przygotowania się do zajęć - 10 godzin (0,5 ECTS).
ŁĄCZNIE 50 godzin = 3 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
W1: wyjaśnia podstawowe pojęcia i teorie z obszaru komunikacji medialnej i marketingowej – K_W11;
W2: objaśnia efekty wpływu nowych mediów na praktyki kulturowe i kampanie marketingowe – K_W08.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
U1: potrafi zidentyfikować strategie retoryczne i argumentacyjne stosowane w komunikacji medialnej – K_U10;
U2: porównuje strategie wykorzystania mediów w komunikacji publicznej – K_U10;
U3: umie analizować i oceniać zjawiska mediatyzacji, skandalizacji i tabloidyzacji – K_U02,
U4: przygotowuje projekt wykorzystania mediów w sferze marketingowej – K_U04.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
K1: ma świadomość etycznych dylematów współczesnej komunikacji medialnej i marketingowej – K_K04.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- participatory lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- project work
- case study
- classic problem-solving
- project work
- case study
- classic problem-solving
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2024/25Z: | Term 2023/24Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: