Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z
ISCED code: 0414
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Advertising - theory 2502-s1LPC2Z-RC-R-T
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Praca studenta w ramach przedmiotu "Reklama" obejmuje 75 godzin w tym:
- 30 godzin student pracuje w czasie zajęć, możliwych do przeprowadzenia także zdalnie, pracując nad konkretnymi tekstami i projektami reklamowymi (1.5 ECTS),
- 25 godzin student poświęca na pracę indywidualną oraz w wyznaczonym przez prowadzącego zajęcia zespole (1 ECTS),
- 15 godzin student przeznacza na indywidualne konsultacje z prowadzącym zajęcia (0.5 ECTS) w formie bezpośredniej lub za pośrednictwem e-mail.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) 1. Student ma uporządkowaną wiedzę na temat znaczenia i funkcji reklamy we współczesnej kulturze.
2. Student ma wiedzę na temat najpopularniejszych nośników reklamowych oraz kanałów komunikacji w przestrzeni publicznej.
3. Student dysponuje aparatem pojęć niezbędnych do rozumienia i tworzenia przekazów reklamowych oraz tekstów marketingowych.
Learning outcomes - skills
(in Polish) 1. Student potrafi zdobywać, gromadzić i selekcjonować informacje pozyskane z różnych źródeł (research), by profesjonalnie przygotowywać się do realizacji projektów reklamowych.
2. Student potrafi prezentować swoje pomysły na forum grupy i wyciągać wnioski z formułowanych przez słuchaczy ocen krytycznych.
3. Student potrafi dopasować przekaz reklamowy do zdefiniowanej grupy docelowej.
4. Student potrafi zaplanować przebieg kampanii reklamowej i opracować materiały niezbędne do jej rzetelnego przeprowadzenia.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) 1. Student potrafi pracować w grupie, współdziałając na rzecz projektu kreatywnego lub kampanii reklamowej, oraz przyjmować różne role w zależności od podziału obowiązków w zespole.
2. Student rozumie różnorodność potrzeb, oczekiwań, kapitału kulturowego i osobistych preferencji przedstawicieli grup wiekowych i społeczności, badanych w ramach insightu konsumenckiego i analizy grup docelowych.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- description
- participatory lecture
- discussion
- informative (conventional) lecture
- description
- participatory lecture
- discussion
Exploratory teaching methods
- project work
- SWOT
- panel
- situational
- laboratory
- presentation of a paper
- practical
- case study
- SWOT
- panel
- situational
- laboratory
- presentation of a paper
- practical
- case study
Online teaching methods
- games and simulations
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- integrative methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- integrative methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Zainteresowanie dziedziną reklamy i marketingu. Podstawowa orientacja w zakresie nośników reklamowych oraz współczesnych kanałów komunikacji marek z odbiorcami.
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: