Conducted in
terms:
2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0414
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Ethics in advertising 2502-s1LPC2Z-RC-ER
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Obecność na zajęciach zgodnie z przedstawionymi przez prowadzącą zasadami (w tym: punktualność, sumienność, koncentracja na zdobywaniu wiedzy, szacunek wobec innych osób uczestniczących w zajęciach).
2. Aktywność i zaangażowanie – regularny udział w dyskusjach, dobrowolne prezentowanie wykonanych ćwiczeń i projektów, aktywne zainteresowanie problematyką przedmiotu (samodzielne poszukiwanie zjawisk wartych omówienia na zajęciach), uczestnictwo w zadaniach zespołowych.
3. Terminowość i rzetelność wykonywanych prac domowych (lektury i ćwiczenia praktyczne).
4. Udział w zaliczeniu w formie ustnej – umiejętność problematyzowania zagadnień poruszonych na zajęciach.
Type of course
compulsory course
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: