Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0232
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Language creation of person 2502-s1LPC2Z-KP-JKO
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1) Godziny realizowane przy bezpośrednim udziale nauczyciela akademickiego: 15 godzin;
2) Godziny realizowane przy bezpośrednim udziale nauczyciela akademickiego w ramach indywidualnych konsultacji: 5 godzin;
3) Indywidualna praca uczestnika zajęć: bieżące przygotowanie do zajęć, lektura literatury przedmiotu, praca z materiałami udostępnionymi w kursie na platformie Moodle oraz realizacja zadań domowych: 30 godzin.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: student objaśnia, jakie czynniki decydują o tym, że sposób użycia języka może być elementem kształtowania wizerunku danej osoby;
W2: student charakteryzuje zasady tworzenia przekonujących wystąpień publicznych (z wykorzystaniem odpowiedniej argumentacji), wymienia językowe, głosowe i pozagłosowe środki wyrazu - K_W08.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: student umie kształtować swoje wypowiedzi w taki sposób, by mogły być one skutecznym elementem kształtowania wizerunku - K_U06;
U2: student dostrzega i formułuje problemy związane z oceną etyczną kształtowania wizerunku za pomocą języka - K_U10.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: student umie skutecznie przekonywać odbiorcę, zachowując zasady etyki wypowiedzi - K_K04;
K2: student umie krytycznie oceniać zabiegi językowe stosowane przez innych uczestników aktu komunikacji bądź osoby publiczne i bronić się przed manipulacją językową.
Observation/demonstration teaching methods
- staging
- simulation (simulation games)
- drama
- display
- simulation (simulation games)
- drama
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- project work
- practical
- situational
- observation
- brainstorming
- case study
- classic problem-solving
- experimental
- practical
- situational
- observation
- brainstorming
- case study
- classic problem-solving
- experimental
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- evaluative methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- integrative methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- exchange and discussion methods
- evaluative methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- integrative methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- exchange and discussion methods
Prerequisites
(in Polish) Wiedza z zakresu gramatyki funkcjonalnej oraz stylistyki praktycznej.
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: