Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0414
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Communication aspects of marketing 2502-s1LPC2Z-KAM
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Student w trakcie realizacji przedmiotu uzyskuje 3 punkty ECTS w następującym układzie:
1) uczestnictwo w zajęciach - 30 godzin (1,2 ECTS);
2) bezpośredni kontakt z prowadzącym w ramach konsultacji (osobiście lub za pomocą platformy MOODLE) - 5 godzin (0,2 ECTS);
3) samodzielne przygotowanie się do poszczególnych zajęć, opracowanie prac domowych oraz powtórzenie materiału przed zaliczeniem końcowym - 40 godzin (1,6 ECTS).
ŁĄCZNIE 75 godzin = 3 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
- W1: zna terminologię z zakresu teorii komunikacji oraz komunikacji marketingowej – K_W02
- W2: poznaje cele komunikacji marketingowej – K_W02
- W3: zna warunki skuteczności komunikacji marketingowej – K_W05
- W4: poznaje instrumentarium komunikacji marketingowej – K_W07
Learning outcomes - skills
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
- U1: poprawnie stosuje terminologię z zakresu komunikacji marketingowej – K_U01, K_U02
- U2: umie zastosować różne mechanizmy komunikacyjne w celu tworzenia skutecznych wypowiedzi marketingowych – K_U03, K_U05, K_U11
- U3: posiada umiejętności oceny i wartościowania aktów komunikacyjnych – K_U10
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Po zakończeniu kursu student/ka:
- K1: potrafi pracować w zespole tworzącym komunikaty marketingowe – K_K02
- K2: dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z różnymi aspektami komunikacji marketingowej – K_K04
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- presentation of a paper
- practical
- experimental
- brainstorming
- expert panels
- classic problem-solving
- observation
- practical
- experimental
- brainstorming
- expert panels
- classic problem-solving
- observation
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- games and simulations
- methods referring to authentic or fictitious situations
- games and simulations
Prerequisites
(in Polish) Zaliczone zajęcia z Podstaw teorii komunikacji.
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Notes
Term 2022/23Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: