Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0414
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Rhetoric in cyberspace 2502-s1LPC2L-RC-RWC
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Student w trakcie realizacji przedmiotu uzyskuje 3 punkty ECTS w następującym układzie:
1) uczestnictwo w zajęciach – 30 godzin (1,2 ECTS);
2) bezpośredni kontakt z prowadzącym w ramach konsultacji (0,2 ECTS);
3) samodzielne przygotowanie się do poszczególnych zajęć, powtórzenie materiału przed zaliczeniem końcowym – 40 godzin (1,6 ECTS).
ŁĄCZNIE 75 godzin = 3 ECTS.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W02, K_W03, K_W08,
Po ukończeniu zajęć student/ka:
1. ma uporządkowaną podstawową i zorientowaną praktycznie wiedzę, dotyczącą komunikacji międzyludzkiej (w różnych formach) i narzędzi ICT;
2. zna podstawową terminologię związaną z kulturą i literaturą polską i powszechną, językoznawstwem, nowymi mediami, komunikacją międzyludzką (w różnych formach), narzędziami ICT, ekonomiczno-prawnymi podstawami działania przedsiębiorstw, a także specjalizacjami, które realizuje;
3. ma podstawową wiedzę o reakcjach i wyborach odbiorców kultury, mediów i działań promocyjno-reklamowych oraz o sposobach diagnozowania ich potrzeb i ocenianiu i wartościowaniu oferowanych usług.
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U03, K_U10
Po zakończeniu zajęć student/ka:
1. potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności, korzystając z różnych źródeł (w języku rodzimym i obcym) i nowoczesnych technologii (ICT);
2. potrafi ocenić stosowane w praktyce metody, procedury, działania i dobre praktyki związane z realizacją zadań i rozwiązywaniem problemów dotyczących wybranej sfery działalności kulturalnej, medialnej, promocyjno-reklamowej, a następnie wybrać spośród nich te, które są odpowiednie do podejmowanych przez niego działań.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K01, K_K02, K_K03, K_K05
Po zakończeniu zajęć student/ka:
1. ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia
2. potrafi pracować w zespole pełniąc różne role (np. animator dyskusji, prelegent); umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z planowaniem własnej pracy
3. docenia znaczenie kulturalnej i społecznej wagi studiowanego przedmiotu i odnosi zdobytą wiedzę do projektowania działań zawodowych, potrafi w sposób jasny i przekonujący opisywać problemy zawodowe odpowiednio określając priorytety służce realizacji określonych zadań
4. dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą, poszukuje optymalnych rozwiązań, postępuje zgodnie z zasadami etyki.
Teaching methods
(in Polish) - dyskusja,
- wykład konwersatoryjny,
- pokaz multimedialny,
- opis,
- opowiadanie,
- pogadanka,
- studium przypadku,
- laboratoryjna
Expository teaching methods
- description
- participatory lecture
- narration
- participatory lecture
- narration
Exploratory teaching methods
- case study
- laboratory
- laboratory
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: