Conducted in
terms:
2021/22L, 2022/23L, 2023/24L
ISCED code: 0414
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Advertising - history 2502-s1LPC2L-RC-R-H
This course has not yet been described...
Term 2021/22L:
None |
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Total student workload
(in Polish) Praca studenta w ramach przedmiotu "Reklama (II) - historia" obejmuje 75 godzin w tym:
- 30 godzin student pracuje w czasie zajęć, możliwych do przeprowadzenia także zdalnie, pracując nad konkretnymi tekstami, materiałami badawczymi i projektami reklamowymi (1.5 ECTS),
- 25 godzin student poświęca na pracę indywidualną oraz w wyznaczonym przez prowadzącego zajęcia zespole (1 ECTS),
- 15 godzin student przeznacza na indywidualne konsultacje z prowadzącym zajęcia (0.5 ECTS) w formie bezpośredniej lub za pośrednictwem e-mail.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) 1. Student ma wiedzę na temat kluczowych zjawisk z historii reklamy.
2. Student zna nazwiska znaczących twórców, którzy wpłynęli na rozwój projektowania graficznego i reklamy.
3. Student dysponuje aparatem pojęć niezbędnych do rozumienia i tworzenia przekazów reklamowych oraz tekstów marketingowych.
Learning outcomes - skills
(in Polish) 1. Student potrafi zdobywać, gromadzić i selekcjonować informacje pozyskane z różnych źródeł (research), by profesjonalnie przygotowywać się do realizacji projektów reklamowych.
2. Student potrafi prezentować swoje pomysły na forum grupy i wyciągać wnioski z formułowanych przez słuchaczy ocen krytycznych.
3. Student potrafi dopasować przekaz reklamowy do zdefiniowanej grupy docelowej.
4. Student potrafi wskazać kluczowe dekady w rozwoju branży reklamowej w Polsce i na świecie.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) 1. Student potrafi pracować w grupie, współdziałając na rzecz projektu kreatywnego lub kampanii reklamowej, oraz przyjmować różne role w zależności od podziału obowiązków w zespole.
2. Student rozumie różnorodność potrzeb, oczekiwań, kapitału kulturowego i osobistych preferencji przedstawicieli grup wiekowych i społeczności, badanych w ramach insightu konsumenckiego i analizy grup docelowych.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- description
- discussion
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- description
- discussion
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- project work
- case study
- panel
- presentation of a paper
- laboratory
- situational
- SWOT
- project work
- case study
- panel
- presentation of a paper
- laboratory
- situational
- SWOT
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- games and simulations
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- integrative methods
- games and simulations
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- integrative methods
Type of course
(in Polish) przedmiot obowiązkowy
Prerequisites
(in Polish) Zainteresowanie historią reklamy i marketingu. Podstawowa orientacja w zakresie nośników reklamowych oraz współczesnych kanałów komunikacji marek z odbiorcami. Zaliczenie przedmiotu: reklama - teoria.
Course coordinators
Term 2023/24L: | Term 2022/23L: | Term 2021/22L: |
Bibliography
Term 2023/24L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: