Conducted in
terms:
2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0320
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Social media 2502-s1LPC2L-RC-MS
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Student/ka w trakcie realizacji przedmiotu uzyskuje 2 punkty ECTS w następującym układzie:
1) uczestnictwo w zajęciach – 15 godzin (1 ECTS);
2) bezpośredni kontakt z prowadzącym w ramach konsultacji (0,2 ECTS);
3) samodzielne przygotowanie się do poszczególnych zajęć, powtórzenie materiału przed zaliczeniem końcowym – 40 godzin (0,8 ECTS).
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W: 02, ma zaawansowaną wiedzę o nowych mediach (w tym życiu codziennym)
K_W03 ma zaawansowaną wiedzę o wybranych zagadnieniach z obszaru nauk humanistycznych i społecznych
K_W04 ma zaawansowaną wiedzę o copywritingu i piśmiennictwie użytkowym
06 ma zaawansowaną wiedzę o wybranych zagadnieniach historycznych, społecznych, religijnych, filozoficznych i politycznych w wymiarze lokalnym i międzykulturowym
K_W07 ma zaawansowaną wiedzę o komunikacji w aspekcie interpersonalnym i społecznym
K_W08 ma zaawansowaną wiedzę o narzędziach ICT i nowych mediach
K_W11 zna zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości oraz ekonomiczne uwarunkowania działalności zawodowej
Learning outcomes - skills
(in Polish) , K_U01 potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, krytycznie oceniać i użytkować informacje pozyskane z różnorodnych źródeł i różnymi sposobami
03 potrafi rozpoznać różne rodzaje tekstów kultury i użytkowych oraz przeprowadzić ich krytyczną analizę i interpretację z użyciem odpowiednich metod i narzędzi
04 potrafi porozumiewać się z otoczeniem przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych (w tym narzędzia ICT) na tematy z zakresu studiowanej dyscypliny w języku rodzimym i obcym
07 potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę do formułowania i rozwiązywania problemów i zadań typowych dla działalności copywriterskiej, w tym odpowiednio określić priorytety służące realizacji tych zadań
K_U08 umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności praktyczne i badawcze
K_U09 potrafi rozpoznać różne typy komunikatów i komunikacji, dokonać ich analizy w odniesieniu do studiowanej dyscypliny
K_U10 posiada umiejętność tworzenia wystąpień ustnych, prac pisemnych w języku polskim z wykorzystaniem podstaw teoretycznych studiowanej dyscypliny i we właściwy sposób stosować w nich argumentację z odwołaniem do różnorodnych źródeł.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K: 01 ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju
K_K02 docenia dorobek zawodowy poprzedników, identyfikuje i rozstrzyga dylematy prawne i etyczne związane z wykonywaniem zawodu copywritera
K_K03 docenia tradycję i dziedzictwo kulturowe w wymiarze lokalnym i międzynarodowym, ma świadomość odpowiedzialności za ich zachowanie
K_K04 rozumie odmienne postrzeganie życia społecznego przez osoby pochodzące z rożnych środowisk i kultur.
Teaching methods
(in Polish) Dyskusja, wykład, prezentacja.
Expository teaching methods
- description
- discussion
- participatory lecture
- narration
- discussion
- participatory lecture
- narration
Exploratory teaching methods
- practical
- SWOT
- SWOT
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Term 2024/25L: | Term 2025/26L: |
Bibliography
|
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: