Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0414
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Basics of Public Relations 2502-s1LPC2L-KP-PPR
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Student/ka w trakcie realizacji przedmiotu uzyskuje 3 punkty ECTS w następującym układzie:
1) uczestnictwo w zajęciach – 30 godzin (1,2 ECTS);
2) bezpośredni kontakt z prowadzącym w ramach konsultacji (0,2 ECTS);
3) samodzielne przygotowanie się do poszczególnych zajęć, powtórzenie materiału przed zaliczeniem końcowym – 40 godzin (1,6 ECTS).
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W08, K_U02, K_U06, K_U10, K_K04
Student/ka po zakończeniu zajęć:
1. ma wiedzę na temat komunikowania społecznego.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Studentk/ka po zakończeniu zajęć:
1. zna techniki kształtowania wizerunku firmy.
2. omawia zadania i formy prowadzenia działalności public relations;
3. potrafi zorganizować pracę w dziale PR, dbać o sprawną komunikację wewnętrzną w instytucji;
4. umie opracować podstawowe dokumenty niezbędne do strategicznego zarządzania organizacją jak misja firmy.
5. rozumie różnice między PR a propagandą, reklamą i autopromocją
6. rozumie znaczenie i funkcje pełnione przez specjalistów public relations.
Teaching methods
(in Polish) - opis,
- pogadanka,
- wykład konwersatoryjny,
- giełda pomysłów,
- studium przypadku
Expository teaching methods
- participatory lecture
- discussion
- description
- discussion
- description
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- case study
- case study
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: