Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25L
ECTS credits:
7
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Facultative courses: Economics 2500-SKJPO-KD0-EKON7
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli - uczestnictwo w zajęciach (60 godz.):
1) Podstawy zarządzania: dr Mariusz Czupich (10 godz.)
2) Podstawy ekonomii: dr Małgorzata Szczepaniak (10 godz.)
3) Podstawy przedsiębiorczości - projekty: mgr Tomasz Grodzicki (10
godz.)
4) Wyzwania rozwoju - projekty UE: dr Maria Kola-Bezka (10 godz.)
5) Współczesna reklama: dr Joanna Petrykowska (4 godz.)
6) Marketing społeczny: dr hab. Dawid Szostek, prof. UMK (4 godz.)
7) Zrównoważony rozwój: mgr Paweł Brzustewicz (4 godz.)
8) Oblicza sztucznej inteligencji: dr hab. Justyna Łapińska, prof. UMK
(4 godz.)
9) Różnice kulturowe w zarządzaniu: prof. dr hab. A. Glińska-Neweś (4
godz.)
Czas poświęcony na pracę indywidualna studenta - opracowanie zadań (w zależności od poziomu znajomości języka 20-30 godz.)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1-wyjaśnia podstawowe pojęcia z dziedziny nauk o zarządzaniu
W1: Uczeń zna podstawowe relacje zachodzące na wewnątrz podmiotów ekonomicznych oraz w ich otoczeniu makroekonomicznym – K_W02 W2: Uczeń zna ogólne zasady funkcjonowania rynku – K_W02, K_W12
W1: student ma wiedzą o celu biznesplanu i podstawowych analizach wykorzystywanych przy pisaniu biznesplanu
W1: student ma wiedzę o podstawowych narzędziach wykorzystywanych do opracowywania projektów finansowanych ze środków UE W1: Zna podstawowe założenia i rodzaje reklam. W2: Zna najczęściej wykorzystywane techniki przekazywania treści reklamy. W3. Zna znaczenie wykorzystania emocji w reklamie. "W1: Definiuje marketing społeczny i rozumie jego związek z marketingiem ""klasycznym"" - K_W01
W2: Nazywa korzyści marketingu społecznego dla poszczególnych grup beneficjentów - K_W10
W3: Zna rodzaje zachowań, na których koncentruje się marketing społeczny - K_W10" Student zna pojęcie i charakterystyczne cechy koncepcji zrównoważonego rozwoju Wymienia i opisuje podstawowe zastosowania sztucznej inteligencji.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1-analizuje współczesne koncepcje zarządzania w przedsiębiorstwach
U1- student potrafi sporządzić uproszczoną wersję biznesplanu U1: Uczeń potrafi przeprowadzić podstawową analizę procesu gospodarowania w zakresie uwarunkowań wewnętrznych przedsiębiorstwa, gospodarstwa domowego i otoczenia makroekonomicznego –K_U01 U1: student wykorzystuje wiedzę z zakresu zarządzania projektami do opracowania wybranych elementów projektu U1. Identyfikuje podstawowe rodzaje reklam. "U1: Potrafi odróżnić marketingową kampanię społeczną od marketingowej kampanii komercyjnej - K_U03
U2: Analizuje kampanię społeczną i wyodrębnia składowe poszczególnych elementów marketingu MIX - K_U03" Student potrafi wskazać działania biznesowe prowadzące do rozwiązania środowiskowych i społecznych problemów Formułuje możliwe rozwiązania problemów wpisujących się w życie społeczne i gospodarcze z wykorzystaniem SI
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1. : Komunikatywnie formułuje i przekazuje myśli, opinie i wszelkie informacje na temat poznanych zagadnień związanych z reklamą "K1: Jednoznacznie i komunikatywnie formułuje i przekazuje swoje myśli, opinie i spostrzeżenia, dotyczące kampanii społecznych - K_K03
K2: Zdobywa informacje na temat kampanii społecznych (istota, cele, komunikowane korzyści, osiągnięte rezultaty, elementy marketingu MIX) - K_K02
K3: Identyfikuje i ocenia dylematy etyczne związane ze stosowaniem negatywnych emocji w kampaniach społecznych - K_K04" Student rozwija kompetencje krytycznego myślenia Aktywnie uczestniczy w pracach i dyskusjach dotyczących zagadnień związanych z SI
Teaching methods
(in Polish) Wykład informacyjny i problemowy; dyskusja; rozwiązywania testów i zadań, metoda ćwiczeniowa, metody służące prezentacji treści (kształcenie online), Ćwiczenia: pogadanka, wykład konwersatoryjny, studium przypadku
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- discussion
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- discussion
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- case study
- classic problem-solving
- SWOT
- practical
- classic problem-solving
- SWOT
- practical
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: