Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25L, 2025/26Z
ISCED code: 0388
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Sociology
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
The Internet as a tool and field of research: a netnography lab 2405-M-S1-INPB
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (godz.):
– udział w laboratoriach – 30 godz. (22 godz. stacjonarnie, 8 godz. zdalne nauczanie – asynchroniczne – z wykorzystaniem platformy Moodle).
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (godz.):
– przygotowanie do laboratoriów – 15 godz. (4 godz. w ramach zdalnego nauczania),
– lektura literatury przedmiotu – 15 godz. (4 godz. w ramach zdalnego nauczania),
– przygotowanie projektu zaliczeniowego – 30 godz. (14 godz. w ramach zdalnego nauczania).
Łącznie: 120 godz. (4 ECTS) – w tym 30 godz. (1 ECTS) z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W01: czym jest netnografia
W02: czym są społeczności internetowe
W03: czym są kultury internetowe
W04: jak przeprowadza się badania online
Learning outcomes - skills
(in Polish) U01: Student umie zaplanować badanie netnograficzne
U02: Student umie sformułować hipotezy i pytania badawcze
U03: Student umiejętnie i sprawnie kieruje zaplanowanym badaniem netnograficznym.
U04: Student potrafi samodzielnie opracować otrzymane wyniki z wykorzystaniem poznanego aparatu naukowo-badawczego, zapewniając ochronę danych wrażliwych
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K01: student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga problemy związane z tworzeniem i użytkowaniem mediów elektronicznych
K02: student potrafi krytycznie ocenić wyniki badania i podjąć wielowątkową dyskusję na ten temat
K03: student umie przeprowadzać obserwację uczestniczącą i/lub nieuczestniczącą w badanej grupie online
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- case study
- project work
- practical
- presentation of a paper
- project work
- practical
- presentation of a paper
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- evaluative methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- evaluative methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: