Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0223
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Sociology
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Ethics of advertisement 2405-M-S1-ER
This course has not yet been described...
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczyciela:
- udział w konwersatorium - 30
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta:
-przygotowanie do zaliczenia przedmiotu - ok. 40 godz.
-standardowe przygotowanie do zajęć - ok. 20
-przygotowywanie referatów i innych zadań - ok. 30
Łącznie: ok. 120 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student/ka nabywa wiedzy o etycznych aspektach tworzenia i publikacji przekazów handlowych, m.in. korzystając ze źródeł naukowych.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student/ka potrafi w sposób racjonalny i merytoryczny uzasadnić ocenę moralną reklamy, wskazać związek jej treści z systemem wartości charakterystycznym dla danego środowiska społeczno-kulturowego, ewentualnie objaśnić sposób naruszenia norm moralnych, obowiązujących w społeczeństwie. Potrafi też zgłosić prawidłowo przygotowaną skargę do Komisji Etyki Reklamy, oraz rzeczowo analizować takie skargi.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student/ka potrafi w sposób odpowiedzialny uczestniczyć w życiu społecznym, w którym liczne komunikaty perswazyjne są stałą i ważną częścią komunikacji.
Teaching methods
(in Polish) Dyskusja, analiza materiałów reklamowych na konkretnych przykładach, praca w mniejszych grupach.
Expository teaching methods
- discussion
Exploratory teaching methods
- Oxford
- practical
- seminar
- brainstorming
- practical
- seminar
- brainstorming
Prerequisites
(in Polish) -
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: