Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0321
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Sociology
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Media markets: an introduction 2405-M-3-RMW-S1
This course has not yet been described...
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W01 zna terminologię medioznawstwa, ma wiedzę o charakterze medioznawstwa, jego miejscu w systemie nauk i relacjach do innych nauk
K_W07 ma wiedzę o normach i regułach (prawnych, organizacyjnych, moralnych, etycznych, technicznych) organizujących struktury i instytucje społeczne kształtujące media współczesne i rządzących nimi prawidłowościach oraz o ich źródłach, naturze, zmianach i sposobach działania
K_W09 posiada wiedzę na temat genezy i rozwoju myśli medioznawczej, dysponuje wiedzą w zakresie teorii mediów i komunikacji
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U05 prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla medioznawstwa
K_U08 umie dokonać systemowej, pogłębionej analizy zjawisk medialnych zarówno łatwo jak i trudno dostępnych oglądowi naukowemu
Teaching methods
(in Polish) Wykład
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: