Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0314
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Sociology
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Political marketing. Theory and practice 2405-M-3-MPTP-S1
This course has not yet been described...
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W05 ma wiedzę o człowieku jako aktorze funkcjonującym w świecie środków masowego przekazu i szybkiego przepływu informacji, w szczególności jako podmiocie konstytuującym struktury społeczne i zasady ich funkcjonowania, a także działającym w tych strukturach
K_W07 ma wiedzę o normach i regułach (prawnych, organizacyjnych, moralnych, etycznych, technicznych) organizujących struktury i instytucje społeczne kształtujące media współczesne i rządzących nimi prawidłowościach oraz o ich źródłach, naturze, zmianach i sposobach działania
K_W08 ma wiedzę o procesach zmian struktur i instytucji społecznych współczesnego świata informacyjnego i sieciowego oraz ich elementów, o przyczynach, przebiegu, skali i konsekwencjach tych zmian, posiada wiedzę o instytucjach kultury i orientację we współczesnym życiu kulturalnym
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U01 potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (ideowe,konceptualne, kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne), wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje zawarte w mediach z wykorzystaniem różnych źródeł i sposobów w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla medioznawstwa
K_U02 potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych kształtowanych przez mechanizmy funkcjonowania mediów (ideowe, konceptualne, kulturowe, polityczne, prawne, gospodarcze i technologiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla medioznawstwa
K_U07 analizuje proponowane rozwiązania konkretnych problemów związanych z mediami i proponuje w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia, w celu określenia ich znaczeń, oddziaływania społecznego, miejsca w procesie historyczno-kulturowym
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K04 Jest gotów prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu, w którym wykorzystuję wiedzę z zakresu medioznawstwa
K_K05 Jest gotów uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych (politycznych, gospodarczych, obywatelskich), uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne
K_K06 Jest gotów uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
Expository teaching methods
- participatory lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- practical
Online teaching methods
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
- methods developing reflexive thinking
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2025/26Z: | Term 2023/24Z: | Term 2024/25Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: