Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Erasmus code: 14.2
ISCED code: 0314
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Sociology
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Sociology of the Internet and Social Networks 2405-M-2-SIiSS-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Całkowity nakład pracy wynosi:
- godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 30 h/ 1 punkt ETCS
- praca indywidualna studenta (przygotowanie się do zajęć): 15 h/ 0,5 punktu ECTS
- przygotowanie się do zaliczenia: 15 h/ 0,5 punktu ECTS
Razem: 60 h, 2 punkty ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Ma podstawową wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych dzięki znajomości postaw socjologii internetu, funkcjonowania i analizowania sieci społecznych. K_W02
Ma podstawową wiedzę o człowieku jako aktorze funkcjonującym w świecie przemian zachodzących we współczesnym społeczeństwie pod wpływem nowych technologii informatycznych. W tym przede wszystkim wiedzę dotyczącą przemian struktur społecznych oraz funkcjonowania opartego na internecie systemu kontroli społecznej. K_W05
Learning outcomes - skills
(in Polish) Potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne powstające ze względu na funkcjonowania internetu we współczesnym świecie.
Potrafi, wykorzystując rozmaite źródła, samodzielnie przygotować prezentację na ten temat. K_U01
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności na temat rzeczywistości wirtualnej. K_K06
Jest otwarty na krytyczną dyskusję dotyczącą internetu i jego funkcjonowania.
Teaching methods
(in Polish) Konwersatorium
Expository teaching methods
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- presentation of a paper
- practical
- practical
Type of course
compulsory course
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: