Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Psychology
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Copyright law 2404-P-4-PRAU-Sj
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Sugerowana liczba godzin pracy własnej studenta/całkowita liczba godzin przeznaczona na studiowanie przedmiotu - 150h.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student nabywa wiedzę i rozumie zasady prawnej ochrony dóbr koncepcyjnych w środowisku cyfrowym oraz zna zasady odpowiedzialności za ich naruszenie. Korzysta z aktów prawnych dotyczących ochrony praw autorskich i usług świadczonych drogą elektroniczną. Zna zasady szczególnej ochrony dóbr informatycznych (programy komputerowe, Internet, bazy danych).
Learning outcomes - skills
(in Polish) Korzysta z aktów prawnych dotyczących ochrony praw autorskich i usług świadczonych drogą elektroniczną. Zna zasady szczególnej ochrony dóbr informatycznych (programy komputerowe, Internet, bazy danych). Stosuje zasady poszanowania autorstwa w działalności związanej z realizacją prac twórczych, w tym w szczególności dotyczących eksploatacji cyfrowych wersji utworów. Samodzielnie i krytycznie uzupełnia wiedzę, doskonali umiejętności i poszerza ich spektrum, wzbogacając je o wymiar interdyscyplinarny.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Jest świadomy potrzeby uczenia się przez całe życie oraz ustawicznego
samodzielnego i krytycznego uzupełniana wiedzy, zwłaszcza w zakresie zmian w systemie prawa. Student wskazuje sposoby
rozwiązań problemów związanych z użytkowaniem mediów.
Uczestniczy w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając uwarunkowania prawne.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- observation
- presentation of a paper
- presentation of a paper
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: