Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Participatory research in the education of individuals with intellectual disability 2403-PS-507-o-sj
This course has not yet been described...
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny kontaktowe z udziałem osoby prowadzącej: 30h
Praca własna studenta / studentki / osoby studenckiej:
- czytanie wskazanej literatury: 20 h
- przygotowanie prezentacji zaliczeniowej: 30h
- przygotowanie do zaliczenia końcowego: 20 h
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W05 Student / studentka / osoba studencka ma wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice specjalnej, a w szczególności zna metody badań stosowanych w naukach humanistycznych i społecznych oraz rozumie postulat wieloparadygmatyczności.
K_W15 Student / studentka / osoba studencka ma wiedzę dotyczącą terminów i założeń metodologicznych oraz zasad i norm etycznych projektowania i realizacji badań w zakresie pedagogiki specjalnej.
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U15 Student / studentka / osoba studencka ma umiejętność współpracy z członkami zespołów badawczych na każdym etapie projektowania i realizacji badań
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K08 Student / studentka / osoba studencka doceniania tradycji i dorobku badań w zakresie pedagogiki specjalnej oraz potrzeby ich kontynuacji i poszerzania o nowe obszary i procedury badawcze
K_K09 Student / studentka / osoba studencka ma świadomość etycznego wymiaru badań naukowych
Expository teaching methods
- description
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- project work
- practical
- classic problem-solving
- brainstorming
- situational
- practical
- classic problem-solving
- brainstorming
- situational
Type of course
compulsory course
Course coordinators
Term 2025/26Z: | Term 2023/24Z: | Term 2024/25Z: |
Bibliography
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: