Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Individual programs design 2403-PS-311-sj
This course has not yet been described...
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Posiada wiedzę o potrzebach osób z zaburzeniami rozwoju psychofizycznego. Zna teoretyczne założenia i zasady konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych. Posiada wiedzę dotyczącą diagnozowania i opracowywania wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Potrafi skonstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny oraz wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia. Potrafi opracować kartę indywidualnych potrzeb ucznia. Potrafi zaplanować plan działań wspierających. Potrafi zaprezentować swoje umiejętności dotyczące tworzenia sytuacji zadaniowych. Posiada umiejętności obserwowania i przetwarzania informacji na temat ucznia. Wykorzystuje wyniki diagnozy do planowania dalszej pracy z niepełnosprawnym uczniem.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Potrafi współpracować w grupie realizując zadania. Jest wrażliwy na potrzeby osób niepełnosprawnych. Rozumie potrzebę ich autonomii i integracji. Student rozumie i respektuje etyczne aspekty związane z pracą.
Teaching methods
(in Polish) Metody:
- podające
- problemowe
- aktywizujące
- praktyczne
Prerequisites
(in Polish) Wiedza z zakresu pedagogiki specjalnej i pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: