Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0110
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Training of educational skills 2403-PS-200-sj
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 30 h
2. Praca własna studenta:
- przygotowanie do zajęć: 20 h
- czytanie wskazanej literatury: 20 h
- przygotowanie się do uczestnictwa w procesie oceniania: 20 h
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W01 ma pogłębioną wiedzę o istocie procesu wychowania
K_W07 ma uporządkowaną wiedzę o uczestnikach działalności edukacyjnej, wychowawczej, opiekuńczej, kulturalnej, pomocowej i terapeutycznej, pogłębioną w wybranych zakresach
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U07 ma pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji wychowawczych oraz analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań.
K_U10 potrafi wybrać i zastosować właściwy dla danej działalności pedagogicznej sposób postępowania, potrafi dobierać środki i metody pracy w celu efektywnego wykonania pojawiających się zadań zawodowych, np. wszechstronnego wspomagania rozwoju uczniów.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K03 docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga
K_K01 jest wrażliwy na problemy edukacyjne, gotowy do komunikowania się i współpracy z otoczeniem
K_K04 odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- description
- description
Exploratory teaching methods
- experimental
- brainstorming
- classic problem-solving
- practical
- brainstorming
- classic problem-solving
- practical
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
Course coordinators
Term 2025/26Z: | Term 2023/24Z: | Term 2022/23Z: | Term 2024/25Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: