Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0313
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Clinical psychology 2403-PPW-411-sj
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny kontaktowe (udział w wykładzie) - 30 godz.
Godziny pracy własnej studenta ( w tym przygotowanie do egzaminu)- 20 godz
Ogółem godzin przewidzianych na pracę studenta- 50 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student:
W1: zna elementarną terminologię w zakresie psychologii klinicznej
W2: zna i rozpoznaje zagadnienia psychologii klinicznej dorosłych i dzieci i młodzieży
W3: ma rozszerzoną wiedzę o mechanizmach i zależnościach wpływających na występowanie określonych zaburzeń w funkcjonowaniu człowieka
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student umie
U1: wykorzystać zdobytą wiedzę w celu rozpoznania mechanizmów i czynników warunkujących rozwój występowanie trudności w funkcjonowaniu i mechanizmów wzmacniających zdrowie
U2: posiada umiejętność doboru właściwych źródeł i informacji w celu rozpoznawania prawidłowości i nieprawidłowości w funkcjonowaniu człowieka
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student jest gotów do:
K1: wykorzystywać posiadaną wiedze w celu formułowania i rozwiązywania problemów
K2: uznaje znaczenie wiedzy z psychiatrii w rozwiązywania problemów poznawczych i własnego rozwoju
K3: ma świadomość́ poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę̨ ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego
Teaching methods
(in Polish) Prezentacja multimedialna, wykład o charakterze informacyjnym, dyskusja, projekcje materiałów video
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- description
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- description
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- classic problem-solving
Online teaching methods
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
Course coordinators
Term 2024/25L: | Term 2023/24L: | Term 2022/23L: | Term 2025/26L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: