Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0110
ECTS credits:
5
Language:
English
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Foreign language - practical preparation for teaching 2403-PPW-315-sj
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 120 w całym cyklu (semestr zimowy i letni)
• Semestr zimowy: 60 godzin (30 godzin – konwersatorium, 30 godzin - ćwiczenia)
• Semestr letni: 60 godzin (ćwiczenia)
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta potrzebny do pomyślnego zaliczenia przedmiotu (tj. wcześniejsze przygotowanie i
uzupełnienie notatek; zebranie i wybór odpowiednich materiałów do zajęć, wymagane powtórzenie materiału, pisanie prac, projektów,
czytanie literatury, wykonanie wyznaczonych zadań): 210 godzin w całym cyklu (semestr zimowy i letni)
• Semestr zimowy: 120 godzin
• Semestr letni: 90 godzin
Łącznie 330 godzin w całym cyklu (semestr zimowy i letni) – 11 punktów ECTS
• semestr zimowy – 6 ECTS
• semestr letni – 5 ECTS
1 ECTS = 30 godzin pracy studenta
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W zakresie wiedzy student:
W1: zna i rozumie podstawowe struktury gramatyczne oraz formy językowe [B.2.W1.]*;
W2: zna i rozumie kulturę państw z danego obszaru językowego oraz wybraną literaturę, rymowanki i piosenki oraz zabawy dla dzieci w
języku obcym [B.2.W2.]*.
*W nawiasach kwadratowych podano symbole szczegółowych efektów uczenia się dla zajęć „Przygotowanie merytoryczne nauczycieli
przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej jako przygotowanie do integracji treści nauczania – język obcy (B.2.)”, określonych w
rozporządzeniu MNiSW z 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela.
Learning outcomes - skills
(in Polish) W zakresie umiejętności student:
U1: potrafi wykorzystywać pogłębione kompetencje leksykalne, gramatyczne, fonetyczne i socjokulturowe w komunikowaniu się w języku
obcym [B.2.U1.]*;
U2: potrafi posługiwać się sprawnościami w zakresie rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania [B.2.U2.]*;
U3: potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje zawodowe umiejętności, korzystając z różnych źródeł w języku obcym [B.
2.U3.]*;
U4: potrafi dobierać w pracy z dziećmi lub uczniami odpowiednią literaturę, rymowanki i piosenki oraz zabawy w języku obcym [B.2.U4.]*.
*W nawiasach kwadratowych podano symbole szczegółowych efektów uczenia się dla zajęć „Przygotowanie merytoryczne nauczycieli
przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej jako przygotowanie do integracji treści nauczania – język obcy (B.2.)”, określonych w
rozporządzeniu MNiSW z 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) W zakresie kompetencji społecznych student:
K1: jest gotów do autorefleksji nad posiadanymi kompetencjami, podejmowania kształcenia i pracy w celu rozwoju umiejętności
językowych [B.2.K1.]*.
*W nawiasie kwadratowym podano symbole szczegółowych efektów uczenia się dla zajęć „Przygotowanie merytoryczne nauczycieli
przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej jako przygotowanie do integracji treści nauczania – język obcy (B.2.)”, określonych w
rozporządzeniu MNiSW z 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela.
Teaching methods
(in Polish) Zastosowanie urozmaiconych form pracy studenta oraz rożnych mediów.
Metody eksponujące (drama, inscenizacja, pokaz, symulacja)
Metody podające (opis, opowiadanie, pogadanka)
Metody poszukujące (ćwiczeniowa, giełda pomysłów, oxfordzka, projektu)
Metody dydaktyczne w kształceniu online (metody ewaluacyjne)
Expository teaching methods
- description
- discussion
- narration
- discussion
- narration
Exploratory teaching methods
- practical
- laboratory
- experimental
- observation
- brainstorming
- classic problem-solving
- project work
- laboratory
- experimental
- observation
- brainstorming
- classic problem-solving
- project work
Course coordinators
Term 2024/25L: | Term 2023/24L: | Term 2022/23L: | Term 2025/26L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: