Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0110
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Praktyka śródroczna wychowawczo-dydaktyczna w szkole 2403-PPW-309-sj
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Praktyki śródroczna wychowawczo-dydaktyczna obejmuje 30 godzin realizowanych w kontakcie bezpośrednim.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W zakresie wiedzy Student/Studentka zna i rozumie:
J.1.2.W1. Codzienną rolę nauczyciela w organizowaniu środowiska wychowania i uczenia się dzieci lub uczniów oraz jego warsztat pracy;
J.1.2.W2. Kontekstowość, otwartość i zmienność codziennych działań wychowawczych i dydaktycznych nauczyciela.
Learning outcomes - skills
(in Polish) W zakresie umiejętności Student/Studentka potrafi:
J.1.2.U1. Wykorzystać wiedzę pedagogiczną i przedmiotową do samodzielnego planowania i realizowania pracy wychowawczo-dydaktycznej w klasach I–III szkoły podstawowej (w skali rocznej, tygodniowej i dziennej), a także projektowania i prowadzenia działań wychowawczo-dydaktycznych w szkole podstawowej;
J.1.2.U2. Poddać refleksji i ocenić skuteczność swoich działań edukacyjnych pod kątem realizacji celów wychowania i kształcenia oraz stosowanych metod i środków dydaktycznych.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) W zakresie kompetencji społecznych Student/Studentka jest gotów do:
J.1.2.K1. Rozwijania swojego przygotowania merytorycznego we współpracy z nauczycielami i specjalistami.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- description
- narration
- narration
Exploratory teaching methods
- observation
- situational
- practical
- situational
- practical
Online teaching methods
- exchange and discussion methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
Course coordinators
Term 2025/26Z: | Term 2023/24Z: | Term 2022/23Z: | Term 2024/25Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: