Conducted in
terms:
2023/24L, 2025/26L
ISCED code: 0110
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Methodology of day-room work 2403-PE-328-SZs1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Ćwiczenia
Godziny realizowane z udziałem nauczycieli ( godz.):
- udział w ćwiczeniach – 30 godzin
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta ( godz.):
- zapoznanie z literaturą - 5 godzin
- wykonywanie zadań zaliczeniowych - 20 godzin
- czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania – 5
Łącznie: 60 godz. (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W14 ma wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji; celach, podstawach prawnych, organizacji i funkcjonowaniu różnych instytucji edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, terapeutycznych, kulturalnych i pomocowych;
K_W15 ma wiedzę o uczestnikach działalności edukacyjnej, wychowawczej, opiekuńczej, kulturalnej i pomocowej;
K_W16 ma wiedzę o metodyce wykonywania typowych zadań, normach, procedurach stosowanych w różnych obszarach działalności pedagogiczne.
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U11 potrafi animować prace nad rozwojem uczestników procesów pedagogicznych oraz wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie;
K_U12 potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w podejmowanej działalności, dostrzega i analizuje dylematy etyczne; przewiduje skutki konkretnych działań pedagogicznych
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K07 jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, organizacjach i instytucjach realizujących działania pedagogiczne i zdolny do porozumiewania się z osobami będącymi i niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie
K_K08 odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne
Observation/demonstration teaching methods
- staging
Expository teaching methods
- narration
- description
- discussion
- description
- discussion
Exploratory teaching methods
- round table
- classic problem-solving
- case study
- experimental
- biographical
- observation
- practical
- brainstorming
- presentation of a paper
- project work
- classic problem-solving
- case study
- experimental
- biographical
- observation
- practical
- brainstorming
- presentation of a paper
- project work
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- integrative methods
- methods developing reflexive thinking
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- integrative methods
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: