Conducted in
terms:
2022/23Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0110
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Legal and organizational basis for work at school 2403-PE-233-SZs1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczyciela (15 godz):
- udział w ćwiczeniach – 15 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (10 godz):
- przygotowanie do ćwiczeń – 5
- czytanie literatury - 5
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W zakresie wiedzy student zna i rozumie:
K_W01: terminologię używaną w pedagogice i rozumie jej źródła oraz zastosowania w obrębie pokrewnych dyscyplin naukowych
K_W14: strukturę i funkcje systemu edukacji; ma wiedzę o celach, podstawach prawnych, organizacji i funkcjonowaniu różnych instytucji edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, terapeutycznych, kulturalnych i pomocowych
K_W18: temat projektowania ścieżki własnego rozwoju
Learning outcomes - skills
(in Polish) W zakresie umiejętności student potrafi:
K_U04: samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności, korzystając z różnych źródeł i nowoczesnych technologii (ICT)
K_U12: posługiwać się zasadami i normami etycznymi w podejmowanej działalności, dostrzega i analizuje dylematy etyczne; przewiduje skutki konkretnych działań pedagogicznych
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) W zakresie kompetencji społecznych student jest gotów do:
K_K01: ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia
K_K04: zachowania się w sposób profesjonalny, formułowania refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej
K_K05: postępowania zgodnie z prawem i etyką zawodową
Teaching methods
(in Polish) pogadanka, pokaz, ćwiczeniowa, studium przypadku
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- discussion
Exploratory teaching methods
- case study
- practical
- practical
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
Course coordinators
Term 2025/26Z: | Term 2022/23Z: | Term 2024/25Z: |
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: