Conducted in
terms:
2021/22L, 2022/23L, 2023/24L
ISCED code: 0110
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philosophy and Social Sciences
Education Diagnostics 2403-PE-214-s1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 100 godzin (4 pkt ECTS) : 45 godzin kontaktowych w tym 15 godzin wykładów i 15 godzin ćwiczeń oraz 15 godzin konsultacji związanych z przygotowaniem prezentacji, pozostałe godziny przeznaczone na lekturę obowiązkową, przygotowanie prezentacji i zajęć w grupach oraz przygotowanie się do egzaminu końcowego
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) - student zna terminologię używaną w diagnostyce pedagogicznej, rozumie jej źródła oraz zastosowanie (K_W01)
-student ma uporządkowaną wiedzę o różnych środowiskach wychowawczych i edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem rodziny i szkoły, o ich specyfice i problemach diagnozy tych środowisk (K_W08)
Learning outcomes - skills
(in Polish) - potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu diagnostyki pedagogicznej w celu analizowania problemów wychowawczych, opiekuńczych i edukacyjnych (K_U02)
- potrafi posługiwać się ujęciami teoretycznymi w celu diagnozowania i prognozowania sytuacji dziecka w rodzinie i w szkole (K_U03)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) -ma świadomość etycznych kontekstów diagnozy pedagogicznej (K_K04)
- ma świadomość potrzeby ciągłego doskonalenia swojego warsztatu diagnostycznego (K_K01)
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- practical
- presentation of a paper
- presentation of a paper
Type of course
(in Polish) przedmiot obowiązkowy
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Term 2023/24L: | Term 2021/22L: | Term 2022/23L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: