Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0110
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Contemporary Trends in Education 2403-PE-204-s2
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (25 godz.)
- udział w konwersatorium – 15 godz.
- konsultacje przed egzaminem - 10 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (75 godz.):
- praca własna nad obowiązkowymi tekstami 45 godz.
- przygotowanie do zaliczenia końcowego i obecność na zaliczeniu –
30 godz.
W sumie 100 godz. = 4 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W_01, student zna kontekst funkcjonowania współczesnego pedagoga
W_02 student zna główne założenia systemów filozoficznych i ideologicznych, które ukształtowały współczesną myśl i praktykę edukacyjną
Learning outcomes - skills
(in Polish) U_01 - student potrafi zrekonstruować współczesne nurty w pedagogice
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_01 - student docenia znaczenie współczesnych kierunków pedagogicznych oraz ich historycznych i filozoficznych uwarunkowań dla kształtowania nowatorskiego podejścia do procesów wychowania i kształcenia
Teaching methods
(in Polish) Wykład konwersatoryjny
Expository teaching methods
- participatory lecture
Type of course
core frame (attribute withdrawn)
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: