Conducted in
terms:
2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0110
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Contemporary Trends in Education 2403-PE-130-s2
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (20 godz.)
- udział w konwersatorium – 15 godz.
- konsultacje przed egzaminem - 5 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (30 godz.):
- praca własna nad obowiązkowymi tekstami 20 godz.
- przygotowanie do zaliczenia końcowego i obecność na zaliczeniu –
10 godz.
W sumie 50 godz. = 2 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W_01, student zna kontekst funkcjonowania współczesnego pedagoga
W_02 student zna główne założenia systemów filozoficznych i ideologicznych, które ukształtowały współczesną myśl i praktykę edukacyjną
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) U_01 - student potrafi zrekonstruować współczesne nurty w pedagogice
Teaching methods
(in Polish) K_01 - student docenia znaczenie współczesnych kierunków pedagogicznych oraz ich historycznych i filozoficznych uwarunkowań dla kształtowania nowatorskiego podejścia do procesów wychowania i kształcenia
Expository teaching methods
- participatory lecture
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: