Conducted in
terms:
2021/22L, 2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0310
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philosophy and Social Sciences
(for:
Nicolaus Copernicus University in Toruń)
New trends, technologies and methods in education 2403-OG-NTTME
This course has not yet been described...
Term 2021/22L:
None |
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli:
- udział w konwersatorium – 30 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta:
- praca własna: analiza literatury: 45 godz.
- praca własna: zapoznawanie się z materiałami na platformie Moodle: 15 godz.
- praca własna: przygotowanie eseju: 25 godz.
- konsultacje i praca z nauczycielem akademickim: 5 godz.
Łącznie: 120 godz. (4 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student/ka posiada podstawową, interdyscyplinarną wiedzę z zakresu nowych trendów i zjawisk w edukacji, technologii kształcenia, metod i narzędzi w edukacji współczesnego społeczeństwa. (K_W01, K_W02)
W2: Student/ka ma elementarną wiedzę dotyczącą kształcenia hybrydowego i edukacji mobilnej, nowym modelom prowadzenia lekcji (K_W01, K_W08)
W3: Student/ka zna najnowsze teorie dotyczące uczenia się i nauczania, rozumie różnorodne uwarunkowania tych procesów. (K_W01, K_W09)
W4: Student/ka posiada elementarną wiedzę o metodyce nowych technologii kształcenia. (K_W01, K_W13)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student/ka ma rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji występującej w nowych technologiach kształcenia, w tym aplikacjach mobilnych. (K_U04, K_U07)
U2: Student/ka potrafi ocenić przydatność nowych rozwiązań dydaktycznych z udziałem technologii hybrydowych i mobilnych rozwiązań. (K_U09)
U3: Student/ka dostrzega przydatność edukacji hybrydowej i mobilnej, potrafi generować rozwiązania konkretnych problemów związanych z wprowadzaniem nowych technologii kształcenia, prognozowania przebiegu procesu kształcenia oraz przewidywania skutków planowych działań. (K_U10)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student/ka ma przekonanie o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku kształcenia.(K_K03)
K2: Student/ka dysponuje kompetencjami w zakresie działań profesjonalnych dotyczących procesu kształcenia. (K_K01)
K3: Student/ka w sposób kulturalny komunikuje swoje potrzeby poznawcze i oczekiwania względem zajęć. (K_K01)
K4: Student/ka efektywnie i asertywnie pracuje w zespole zadaniowym. (K_K07)
K5: Student/ka wyraża zaangażowanie i zainteresowanie przedmiotem. (K_K01)
Teaching methods
(in Polish) wykład problemow:y, pokaz, dyskusja
Zajęcia realizowane w 100% w formie zdalnej (synchronicznej i asynchronicznej).:-
Zajęcia synchroniczne planuje się w czwartki w godz. 8:00-9:30.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- problem-based lecture
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) brak wymagań wstępnych
Course coordinators
Bibliography
Term 2021/22L:
None |
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Notes
Term 2021/22L:
None |
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: