Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Educational Sciences
(for:
Faculty of Philosophy and Social Sciences)
Introduction to family pedagogy 2403-124-PRSs1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 15 h zajęcia (wykład)
15 zajęcia (ćwiczenia)
Samodzielna praca studenta: przygotowanie do egzaminu: 30 h
przygotowanie raportu: 30 h
przygotowanie prezentacji grupowej: 20 h
indywidualne konsultacje: 10 h
Łącznie 120 h (4 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W04 ma wiedzę o głównych środowiskach życia człowieka, ich strukturze, dynamice oraz warunkach rozwoju i optymalizacji, zna rodzaje występujących w nich więzi społecznych i rządzące nimi prawidłowości
K_W10 ma wiedzę o typowych zaburzeniach funkcjonowania podstawowych środowisk społecznych ich przyczynach, przejawach i rodzajach
K_W11 ma wiedzę o działaniach edukacyjnych, opiekuńczo-wychowawczych, terapeutycznych, profilaktycznych w obrębie pracy socjalnej generujących zmiany struktur społecznych
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_UO1 potrafi prawidłowo dostrzegać, nazywać i interpretować procesy i zjawiska społeczne (pedagogiczne, kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w obszarze pracy socjalnej i pomocy społecznej
K_U02 potrafi wykorzystywać wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych zjawisk i procesów społecznych (wychowawczych, politycznych, prawnych, gospodarczych) istotnych dla funkcjonowania pracy socjalnej i pomocy społecznej
K_U12 ma umiejętność rozumienia i analizowania podstawowych zjawisk społecznych
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K01 jest gotów do odpowiedniego określenia priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
K_K03 jest gotów do uczestniczenia w przygotowaniu projektów socjalnych uwzględniając aspekty metodyczne, prawne i ekonomiczne
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- experimental
- experimental
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- methods developing reflexive thinking
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: | Term 2024/25Z: |
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: