Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0228
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Department of Cognitive Science
Philosophy of Mind 2401-K-S1-2-FU
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) (1) liczba godzin realizowanych z udziałem prowadzących zajęcia: 60 godzin obejmujących 30 godz. pracy z wykładowcą na wykładzie oraz 30 godz. pracy kierowanej na ćwiczeniach;
(2) czas poświęcony na pracę indywidualną studenta: 60 godz (pracy systematycznej);
(3) nakład zaś pracy wymaganej do opanowania materiału w procesie oceniania ( zdania egzaminu) może być indywidualnie zróżnicowany, gdyż zależy m.in. od sposobu pracy studenta w ciągu semestru, jak i od indywidualnych zdolności.
przy wcześniejszej pracy systematycznej przeciętnie oszacowuje się na 30 godz.
łącznie 150 godzin. - 5 punktów ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1. Student zna podstawowe pojęcia z filozofii umysłu, K_W02,
W2. Student zna i odróżnia podstawowe podejścia do problematyki umysłu: K_W07, K_W14
W3 Student rozumie główne stanowiska zajmowane w sporze o określenie statusu zjawisk mentalnych, potrafi objaśnić kategorie badawcze, dostrzec problemy filozoficzne (także w ujęciu kogniytywistyczym): K_W11, K_W16
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1. Student potrafi odróżnić pytania filozoficzne dotyczące problematyki umysłu od pytań ściśle naukowych (stawianych w poszczególnych dyscyplinach nauk o poznaniu): K_U14, K_U16
U2. Student potrafi samodzielnie stawiać problemy i (przynajmniej w pewnym stopniu) odnosić się krytycznie do omawianych zagadnień: K_UO1, K_UO5
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1. Student dostrzega te problemy stawiane w odniesieniu do umysłu, które mają znaczenie społeczne: K_K08, K_K03
K2. Student potrafi dostrzec i ocenić stopień powiązania problematyki teoretycznej z praktyką: K_K08, K_KO1
Teaching methods
(in Polish) Wykład informacyjny (konwencjonalny) łączony z klasycznym wykładem problemowym
Expository teaching methods
- description
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- classic problem-solving
Type of course
compulsory course
Prerequisites
Introduction to philosophy, introduction to cognitive science, logic.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: