Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24Z, 2024/25L
ISCED code: 0388
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Information and Communication Research
Internet psychology 2401-D-S2-2-PI
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Udział w zajęciach - 30 godzin.
Przygotowanie do zajęć i egzaminu - 90 godzin
Łącznie: 120 godzin (5 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) 1. Student ma wiedzę o regułach prawa, normach etycznych, zawodowych oraz o koncepcjach organizacyjnych dotyczących obszaru nowych mediów.
2. Student wie, jak nowe media wpływają na psychikę jednostki i sposób funkcjonowania grupy społecznej. Rozpoznaje i charakteryzuje mechanizmy komunikacyjne obecne w nowych mediach.
3. Student zna podstawowe obszary badań związane z funkcjonowaniem człowieka w cyberprzestrzeni
Learning outcomes - skills
(in Polish) 1. Student rozumie i wyjaśnia, jaki wpływ wywiera wirtualny świat na rozwój stosunków międzyludzkich; student identyfikuje i objaśnia zalety i wady płynące z użytkowania nowoczesnych technologii.
2. Kształci umiejętności dowodzenia swych racji w ramach wypowiedzi ustnych i pisemnych.
3. Student potrafi wyszukać i dokonać krytycznej analizy tekstu naukowego związanego z funkcjonowaniem człowieka w Internecie.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) 1. Student wskazuje sposoby rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem nowych mediów.
2. Nabywa kompetencji społecznych ułatwiających funkcjonowanie w specyficznym środowisku komunikacyjnym, jakie stanowią współcześnie nowe media (tzw. kompetencje cyfrowe). Jest jednostka aktywną, działającą w oparciu o normy etyczne.
3. Student jest świadomy podstawowych norm etycznych dotyczących prowadzenia badań nad funkcjonowaniem człowieka.
4. Student potrafi komunikować i dyskutować wyniki badań.
Expository teaching methods
- description
- narration
- narration
Exploratory teaching methods
- observation
- practical
- case study
- presentation of a paper
- practical
- case study
- presentation of a paper
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Term 2024/25L: | Term 2022/23L: | Term 2023/24Z: |
Bibliography
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: