Conducted in
term:
2024/25L
ISCED code: 0320
ECTS credits:
3
Language:
Polish
(in Polish) Perswazja i manipulacja w reklamie 2401-D-S2-1-PMwR
This course has not yet been described...
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W04 Zna i rozumie współczesne dylematy związane z komunikowaniem się i zagrożeniami wynikającymi z korzystania z mediów, ze szczególnych uwzględnieniem nowych technologii komunikacyjnych. Student posiada wiedzę na temat środków stylistycznych i retorycznych wykorzystywanych w komunikatach perswazyjnych i manipulacyjnych, ze szczególnym naciskiem na komunikaty reklamowe i marketingowe.
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U06 Student/ka potrafi rozpoznać i prawidłowo używać środki stylistyczne i retorycznych w komunikatach perswazyjnych i manipulacyjnych, ze szczególnym naciskiem na komunikaty reklamowe i marketingowe.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K01 Jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści: umie rozróżnić perswazję od manipulacji oraz rozpoznać komunikaty reklamowe i marketingowe bazujące na poszczególnych technikach perswazji i manipulacji.
Teaching methods
(in Polish) wykład konwersatoryjny, dyskusja, case study
Expository teaching methods
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- case study
- presentation of a paper
- presentation of a paper
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: