Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
ISCED code: 0388
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Information and Communication Research
Research and branding strategies 2401-D-S2-1-BPR-BSB
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 4 ECTS
1 - godziny kontaktowe
3 - 2 punkty za pracę własną studenta, którą student wykonuje przygotowując się do zajęć i w trakcie zajęć w wymiarze 30 godzin, jeśli praca własna wymaga więcej niż 30 godzin przygotowań (np. ze względu na formy dydaktyczne wykorzystywane na zajęciach)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W06, K_W15 - Student posiada rozszerzoną wiedzę z zakresu procesu brandingu i badania marek - S2A_W03, S2A_W05
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U02, K_U15 - Student potrafi wykorzystać wiedzę w procesie tworzenia strategii marek i zarządzania ich tożsamością. Student posiada specjalistyczną umiejętność prowadzenia badań nad markami i projektowania strategii marek. - S2A_U02
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K03, K_K04, K_K07, K_K08 - Student jest przygotowany do pracy w zespole zarządzającym wdrożeniem strategii marki i zarządzaniem procesem zmiany w organizacji - S2A_K02, S2A_K03, S2A_K05, S2A_K07.
Teaching methods
(in Polish) case studies, dyskusja, prezentacje multimedialne, projekty
Expository teaching methods
- participatory lecture
- description
- description
Exploratory teaching methods
- case study
- project work
- practical
- project work
- practical
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: