Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Information and Communication Research
Promotion and advertising 2401-D-S1-2-PiR
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1 - punkt udział w zajęciach
1 punkt - bezpośredni kontakt z wykładowczynią (konsultacje, korespondencja mailowa)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W15 Zna normy i reguły etyczne, jakie wpływają na działalność organizacji medialnych i/lub przedsiębiorstw branży reklamowej, brandingu i public relations. S1A_W07
K_W16 Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form przedsiębiorczości, w tym podmiotów funkcjonujących na rynku mediów i w obszarze komunikowania. S1A_W11
K_W18 Ma poszerzoną wiedzę na temat warsztatu pracy w zakresie wybranej specjalności: dziennikarza zatrudnionego w prasie, radiu, telewizji, nowych mediach lub pracownika branży/działu PR i brandingu. S1P_W06; S1P_W07
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U02 Posiada umiejętność wykorzystania podstaw wiedzy teoretycznej do opisu i praktycznego analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych, właściwych dla obszaru dziennikarstwa i komunikacji społecznej. S1A_U02
K_U05 Prawidłowo posługuje się normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, etycznymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej. S1A_U05
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K01 Rozumie potrzebę ciągłego uczenia się, zwłaszcza poprzez lekturę literatury fachowej, czasopism i portali branżowych, uczestnictwo w konferencjach specjalistycznych, członkostwo i udział w pracach stowarzyszeń branżowych.
S1A_K01 K_K02 Uzupełnia wiedzę, doskonali umiejętności i poszerza ich spektrum, uznaje samokształcenie za istotny warunek powodzenia na rynku pracy. S1A_K06
K_K03 Potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role, także status i zadania lidera. S1A_K02
K_K04 Potrafi określić priorytety służące realizacji zadania, określonego przez siebie lub przez innych. S1A_K03
K_K05 Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z zawodową rolą dziennikarza i/lub specjalisty z zakresu komunikowania. S1A_K04
K_K06 Odgrywa aktywną rolę w społeczeństwie, ma potencjał stymulowania opinii społecznej i formowania postaw. S1A_K05
S1A_K07
K_K07 Uczestniczy w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając kompleks uwarunkowań: prawnych, ekonomicznych, politycznych, kulturowych. S1A_K05
K_K08 Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy. S1A_K07
K_K09 Wykazuje się odpowiedzialnością i aktywnością w zakresie zachowania dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy. H1P_K05
Teaching methods
(in Polish)
Expository teaching methods
- discussion
- narration
- problem-based lecture
- description
- narration
- problem-based lecture
- description
Exploratory teaching methods
- situational
- project work
- case study
- project work
- case study
Online teaching methods
- integrative methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
Prerequisites
(in Polish) Materiały do zajęć (teksty obligatoryjne, analizy przypadków)
Course coordinators
Term 2023/24L: | Term 2024/25L: | Term 2022/23L: | Term 2025/26L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: