Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0417
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Information and Communication Research
Professional practice 2401-D-S1-2-PRAK
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Praktyki mogą być zaliczane w systemie tygodniowym, dniówkowym lub godzinowym (gdzie 4 tygodniom odpowiada 120 godzin). Zasady odbycia praktyki zawodowej mogą być ustalone indywidualnie w przypadku indywidualnego toku studiów i indywidualnej organizacji studiów.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Zna tok postępowania przy budowaniu informacji, polityki informacyjnej, kampanii informacyjnej, a także kampanii opartej na zasadach zintegrowanej komunikacji marketingowej → K_W05, K_W06
Zna tok postępowania przy projektowaniu działań z zakresu marketingu oraz public relations → K_W06, K_W07
Zna metody i narzędzia, w tym techniki pozyskiwania informacji, właściwe dla zawodu dziennikarza i PR-owca, a także innych zawodów w zakresie komunikacji społecznej → K_W04, K_W05, K_W08
Learning outcomes - skills
(in Polish) Potrafi efektywnie pozyskiwać dane w celu projektowania i wdrażania działań, kampanii oraz strategii z zakresu (do wyboru): marketingu, kontaktów z mediami, komunikacji → K_U01, K_U06, K_U07
Wykorzystuje analizę i interpretację zjawisk i wydarzeń ekonomicznych w celu przygotowania materiału dziennikarskiego na rzecz medium, w którym praktyka ma miejsce → K_U02, K_U04
Posiada techniczne i praktyczne umiejętności związane z pracą w medium o danym profilu (prasa, radio, telewizja, Internet) → K_U06, K_U08
Potrafi przygotować briefing, materiały informacyjne i promocyjne na rzecz firmy oraz jej klientów, konferencję prasową; potrafi wdrażać działania strategii PR oraz działania z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej → K_U03, K_U07, K_U09
Zna specyfikę pracy organizacji pozarządowej, firmy czy instytucji, w której odbywa się praktyka → K_U05, K_U10
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Identyfikuje własne kompetencje społeczne, doskonali się i uczy, dążąc w wyznaczonym przez siebie celu → K_K01, K_K02
Współdziała i pracuje w grupie, przyjmując w niej różne role, zna swoje predyspozycje dotyczące ról grupowych → K_K03, K_K04
Identyfikuje i określa priorytety służące do realizacji określonego celu przez siebie i innych → K_K03, K_K05
Identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z zawodami w zakresie komunikacji społecznej → K_K02, K_K05
Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy, orientuje się na rynku pracy w zakresie zawodów związanych z komunikacją społeczną → K_K06
Teaching methods
(in Polish) Brak.
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: