Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0417
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Information and Communication Research
Professional practice 2401-D-S1-2-PRAK
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Praktyki mogą być zaliczane w systemie tygodniowym, dniówkowym lub godzinowym (gdzie 4 tygodniom odpowiada 120 godzin). Zasady odbycia praktyki zawodowej mogą być ustalone indywidualnie w przypadku indywidualnego toku studiów i indywidualnej organizacji studiów.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) - zna tok postępowania przy budowaniu informacji, polityki informacyjnej, kampanii informacyjnej, a także kampanii opartej na zasadach zintegrowanej komunikacji marketingowej,
- zna tok postępowania przy projektowaniu działań z zakresu marketingu oraz public relations,
- zna metody i narzędzia, w tym techniki pozyskiwania informacji, właściwe dla zawodu dziennikarza i PR-owca, a także innych zawodów w zakresie komunikacji społecznej;
Learning outcomes - skills
(in Polish) -potrafi efektywnie pozyskiwać dane w celu projektowania i wdrażania działań, kampanii oraz strategii z zakresu (do wyboru): marketingu, kontaktów z mediami, komunikacji,
- wykorzystuje analizę i interpretację zjawisk i wydarzeń ekonomicznych w celu przygotowania materiału dziennikarskiego na rzecz medium, w którym praktyka ma miejsce,
- posiada techniczne i praktyczne umiejętności związane z pracą w medium o danym profilu (prasa, radio, telewizja, Internet),
- potrafi przygotować briefing, materiały informacyjne i promocyjne na rzecz firmy oraz jej klientów, konferencję prasową; potrafi wdrażać działania strategii PR oraz działania z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej,
- zna specyfikę pracy organizacji pozarządowej, firmy czy instytucji, w której odbywa się praktyka.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) - identyfikuje własne kompetencje społeczne, doskonali się i uczy, dążąc w wyznaczonym przez siebie celu,
- współdziała i pracuje w grupie, przyjmując w niej różne role, zna swoje predyspozycje, dotyczące ról grupowych,
- identyfikuje i określa priorytety służące do realizacji określonego celu przez siebie i innych,
- identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z zawodami w zakresie komunikacji społeczne,
- potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy, orientuje się na rynku pracy w zakresie zawodów związanych z komunikacją społeczną.
Teaching methods
(in Polish) Brak.
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: